Повернення товару
Правила обміну та повернення товару
1. Обмін і повернення продукції належної якості
Ви можете повернути або обміняти придбаний у нас товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- є всі документи на товар (видаткова накладна, документ про прийом оплати, які підтверджують покупку);
- комплектація та товарний вигляд збережені без змін — залишилися всі ярлики, наклейки, упаковка не розкрита;
- товар не був у використанні та не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей тощо;
Вартість послуг транспортної компанії за повернення товарів належної якості оплачуєте Ви самостійно. Будь ласка, зверніть увагу: якщо доставка не буде Вами оплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються Відправнику.
2. Обмін і повернення продукції неналежної якості
Ми здійснюємо обмін і повернення товару неналежної якості відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо після покупки товару (але не пізніше закінчення терміну придатності, вказаного на упаковці) виявлено будь-який дефект, ви можете обміняти товар або повернути його нам. Такий обмін або повернення ми зробимо безкоштовно, за умови дотримання таких умов:
- якщо дефект взагалі не може бути усунений;
- якщо усунення дефекту триває більше 14 днів;
- якщо після усунення дефект знову виникає, і його повторне усунення триває більше 14 днів;
Способи повернення товару
Ви можете повернути товар, попередньо уточнивши всі деталі у менеджера, наступними способами:
- особисто в нашому офлайн-магазині за адресою — Харків, вул. Зброярська, 3;
- відправити товар до нас через відділення «Нової пошти»;
Повернення грошових коштів
Термін повернення грошових коштів залежить від способу оплати, який спочатку обрав покупець, і може становити до 7 робочих днів.